دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کار در منزل با 6 ایده نوین

  1. خدمات دستیار مجازی
    هنگامی که ایده های کار در منزل مطرح می شود ، یک مشاغل دستیار مجازی به راحتی مقیاس پذیر و همیشه تقاضا است.

مشاغل همیشه به کارهای اداری مانند ورود داده ها ، مدیریت ایمیل و برنامه ریزی قرار ملاقات ها نیازمند کمک هستند. به جای استخدام پذیرندگان داخلی و دستیاران اجرایی ، بسیاری در عوض استخدام خدمات VA را به جای خود استخدام می کنند.

برای شروع می توانید از طریق Upwork و Fiverr به صورت آزاد کار کنید. برای ثبت نام در Fiverr و شروع به ارائه خدمات می توانید به اینجا بروید.

همچنین می توانید کار VA را در FlexJobs ، یک سایت جمع شغلی که هزاران فرصت کار از راه دور را فهرست می کند ، پیدا کنید.

FlexJobs شما را ملزم به ثبت نام و پرداخت هزینه ماهیانه اندک می کند. با این حال ، این به ارزش پول است.

همه مشاغل مورد بررسی قرار می گیرند و به صورت دستی انتخاب می شوند ، بنابراین لازم نیست نگران نوع کلاهبرداری هایی باشید که گاهی اوقات در Upwork می بینید.

بعلاوه ، برخلاف سیستم عامل هایی مانند Upwork و Fiverr ، Flexjobs درصدی از پول شما را نمی گیرد. هر آنچه مشتری شما پرداخت می کند ، شما باید آن را حفظ کنید.

صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک
برو به بالا
چه می شود اگر ما می گفتیم می توانید یک مغازه به سرعت و به راحتی از صندلی خود استفاده کنید؟ درست است – با بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، می توانید طی چند ساعت فروش آنلاین محصولات را شروع کنید و آن را به یکی از مفیدترین ایده های کسب و کار آنلاین از خانه تبدیل کنید.

بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در خارج وجود دارد که انتخاب یکی از آن دشوار است. با این حال ، شما به راحتی نمی توانید با Wix یا Shopify برای ساختن فروشگاه های آنلاین حرفه ای و حرفه ای اشتباه روبرو شوید. اگر پول به ذهن شما خطور می کند ، می توانید با استفاده از یک سازنده فروشگاه آنلاین رایگان ، مقداری پول نقد ذخیره کنید.